Вітреоретинальна хірургія

Вітреоретинальний відділ клініки «Німецька очна клінікa»

Нам довіряють свої очі

Команда наших професіоналів проводить лікування найбільш складних захворювань очей:

30,000+
Вітреоретинальні операції

За багаторічний період роботи нами було надано сотні тисяч офтальмологічних послуг.

Зупинивши вибір на «Німецькій очній клініці», ви можете бути впевнені в якості послуг, що надаються, так як довіряєте свій зір сучасній клініці.

Наші переваги:

Сучасне обладнання для безпечної хірургії

Вітреоретинальна хірургія — це складний комбінований метод оперативного лікування патології сітківки та скловидного тіла. Більш витонченої, тонкої і ювелірної хірургічної техніки в медицині не існує. У нашій клініці застосовуються сучасні технології та методики лікування, рекомендовані світовою медициною. Результати наших операцій перевершують очікування наших пацієнтів.

Вітректомія («вітреума» — склоподібне тіло; «ектомія» — видалення) — це хірургічна операція, мета якої — видалення зміненого скловидного тіла. Та, в більшості випадків, це тільки первинна складова подальшої роботи в самій глибинній і делікатній структурі людського ока-сітківці (від лат. «ретина» — сітківка).

У багатьох випадках вітреоретинальна хірургія — це єдина можливість зберегти зір

Та чим раніше почати лікування, тим краще результат
Такі операції проводяться при макулярній патології, відшаруванні сітківки, діабетичної ретинопатії, наслідках травм, дистрофічних і багатьох інших захворюваннях ока. Не так давно подібні втручання вважалися неможливими і фантастичними. На сьогоднішній день це доступно будь-якій людині. Ми досягаємо успішного результату лікування і якісного зору пацієнтів після операції в більшості випадків. Приходьте до нас і побачите все своїми очима!