Лікування косоокості

Лікування косоокості у дітей і дорослих — наша спеціалізація.

Ми зробимо все так, що результат буде відмінним, а лікування приємним і легким!

Ми пропонуємо новітні методи діагностики та лікування косоокості, а також закріплення стабільного косметичного і функціонального результату. Ми проводимо обстеження на точному сучасному обладнанні. Наші лікарі й оптометристи володіють різними методиками достовірного визначення кута косоокості, із застосуванням унікального обладнання.

У клініці працює кабінет апаратного лікування, де проводиться усунення кута косоокості з застосуванням комп’ютерних програм і апаратів-тренажерів. Регулярні курси занять у цьому кабінеті закріплюють ефект лікування косоокості та амбліопії (зниження зору на оці, яке косить). Програми лікування амбліопії дозволяють поліпшувати зір також у випадках, коли це зниження гостроти зору не пов’язане з косоокістю.

Ми проводимо хірургічне лікування косоокості у випадках, коли проблему неможливо усунути консервативними методами.

І тільки за оригінальними методиками, які дають гарантований результат. Беремося за складні випадки, виправляємо проблеми, отримані при операціях в інших медичних центрах, і являємо собою відділ експертного рівня з лікування косоокості. Хірургічна корекція косоокості можлива в будь-якому віці і при будь-якому клінічному варіанті косоокості, в тому числі у раніше оперованих пацієнтів, а також у випадках складної вертикальної косоокості.

Делікатні, косметичні, методи з використанням операційного мікроскопа, методика регулювання швів, застосування шовного матеріалу вищої якості — все це відрізняє хірургію косоокості в «Німецька очна клінікa». Ми забезпечимо нашим пацієнтам європейську якість сучасної офтальмології.

Наші переваги:

• Застосування радіохвильового ножа для розрізів під час операції дозволяє безконтактно розсікати тканини, зменшити кровоточивість судин, за рахунок їх одночасної коагуляції. Радіохвилі виробляють стерилізуючий ефект, що знижує ризик інфекційних ускладнень. Відновлення тканин проходить з формуванням ніжного рубчика. Є протипоказання, ПОРАДЬТЕСЯ З ЛІКАРЕМ!
  • Для адаптації рани у дітей ми використовуємо шовний матеріал, який розсмоктується. Це не вимагає зняття швів в післяопераційному періоді та повторного наркозу, дозволяючи уникати додаткової психоемоційної травми не тільки дитині, але і його батькам.
  • Техніка накладення «регульованих» швів дозволяє у дорослих пацієнтів в перші дні після операції відрегулювати натяг м’яза, який оперувався, для досягнення оптимального косметичного ефекту.

Ціни на лікування косоокості

Лікування косоокості

ПослугаЦіна в грн.
від 11400