fbpx

Увага, наша будівля підключена до електромережі по категорії А, від двох незалежних джерел живлення. Тому графік відключення електроенергії на нашу клініку не розповсюджується. “Німецька очна клініка” працює у звичайному режимі для наших пацієнтів.

50% знижка на повне діагностичне обстеження зору.

Спеціальна ціна на лазерну корекцію зору.

Захворювання очей:

Астигматизм

Що таке?

Астигматизм є причиною розпливчастого зору незалежно від відстані. Очі не ідеально круглої форми, вони більше схожі на м’яч для регбі, і їх поверхня не симетрична. Вона фокусує світло в одній площині краще, ніж в іншїй. В результаті зір стає розпливчастим, з’являється двоїння.

Лікування астигматизма

Погляньте на таблицю нижче, щоб зрозуміти, який тип операції може підійти особисто Вам.

Лазерна корекція зору

Хоча окуляри й контактні лінзи допомагають впоратися з астигматизмом, їх можна порівняти з гіпсом і милицями, тобто це тимчасове рішення, яке дозволяє вийти з положення, але фактично не усуває причину проблеми так, як цього можна досягнути за допомогою хірургічного втручання. Докладніше

Інтраокулярна корекція

Інтраокулярні лінзи призначені для корекції високого ступеня астигматизму. У тому випадку, якщо лазерна корекція Вам не підходить, не впадайте у відчай, тому що є й інші можливості досягнення бажаного. «Німецька очна клінікa» пропонує ряд операцій, які можуть Вам допомогти. Під час консультації, ми зможемо з’ясувати, чи не протипоказана Вам операція, і визначити найкращий варіант операції для Вас. Докладніше