Лікування катаракти

Genius NANO

Програма нанотехнологій та надточності

500,000+
Успішних операцій з видалення катаракти

Мережа наших клінік відома революційною програмою видалення катаракти «Genius NANO». Це не просто операція з видалення катаракти, а комплекс спеціалізованого обладнання, дисперсних розчинів та хірургічних дій щодо позбавлення від даної патології. У чому полягає її унікальність?

Природний кришталик ока має бути прозорим, щоб ви могли ясно бачити. Катаракта – це термін, який використовується для опису помутніння, яке з часом може розвиватися в кришталику. При цьому структура кришталика стає щільнішою, що створює певні труднощі при його видаленні.

Катаракта може викликати такі симптоми, як затуманений або нечіткий зір, відблиски та ореоли навколо яскравих джерел світла, а також труднощі сприйняття зображення в вечірній час та в умовах низького освітлення.

Катаракта також може викликати зміну сприйняття кольору, оскільки кольори здаватимуться менш яскравими та бляклими, коли природний кришталик мутніє.

У нашій клініці ми видаляємо катаракту за допомогою ультразвуку та водного потоку. Цей процес називається факоемульсифікацією. Він використовує звукові хвилі, щоб м’яко зруйнувати катаракту та прибрати її з ока. Факоемульсифікація катаракти є «відміткою висоти» у світі офтальмології. Під час операції застосовуються високотехнологічні дисперсні речовини-протектори (віскоеластики). Це необхідно для максимально дбайливого підтримання ока під час операції при видаленні кришталика, щоб внутрішні дуже тендітні структури ока були захищені.

Крім якісно проведеної операції, величезне значення також мають сучасні інтраокулярні лінзи (ІОЛ), які імплантуються замість помутнілого кришталика. Ми використовуємо тільки високоякісні марки інтраокулярних лінз преміум-класу від провідних світових фірм-виробників. Саме вони дають можливість досягти максимальної гостроти зору у пацієнтів після операції.

На початку операції під місцевою анестезією робиться невеликий надріз збоку ока завдовжки менше 3 мм. Цей розріз настільки малий, що не вимагає накладання швів і гоїться природним чином.

Нова «Genius NANO» технологія дозволяє хірургу розглянути найдрібніші деталі та надточно маніпулювати у тонкій будові ока. «Genius NANO» технологія складається із цифрового стереоскопічного пристрою відеозахоплення, робочої станції для отримання збільшених зображень об’єктів під час проведення втручання та екрану ультрависокої роздільної здатності, що забезпечує гранично деталізоване, об’ємне відображення операції. Спеціальне програмне забезпечення підвищує безпеку операції завдяки підвищенню стабільності передньої камери. Воно автоматично і безперервно адаптується до умов, що змінюються в оці, забезпечуючи більш стабільний ВОТ (внутрішньоочний тиск) і більшу стабільність передньої камери на кожному етапі операції.

Завдяки всьому цьому ми забезпечуємо найменшу інвазивність операціі , збільшуємо її ефективність та безпеку.